Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K)

Milyen területeken vállalnak takarítást? +

Szolgáltatásaink az alábbi főbb kategóriákra terjednek ki: Lakossági (otthonok, lakások), Kereskedelmi (irodák, üzletek, közös területek) és Ipari/Speciális (gyárak, raktárak, felújítás utáni nagytakarítások). Kérjük, tekintse meg a Szolgáltatások menüpontot a részletekért!

Hogyan kérhetek árajánlatot? +

A legegyszerűbb, ha kitölti az Árajánlatkérő űrlapunkat a Kapcsolat menüpont alatt. Kérjük, minél több részletet adjon meg (négyzetméter, szobák száma, takarítás gyakorisága). Igyekszünk 24 órán belül visszajelezni egy személyre szabott, ingyenes kalkulációval.

Mennyi időre szól a tipikus szerződés? +

Egyszeri, alkalmi takarítás (pl. nagytakarítás, költözés utáni) esetén természetesen nincs szerződés. Rendszeres takarítási szerződéseink rugalmasak, jellemzően határozatlan időre szólnak, 30 napos felmondási idővel. Ezzel biztosítjuk a rugalmasságot mindkét fél számára.

Önök biztosítják a tisztítószereket és eszközöket? +

Igen, minden esetben. Professzionális, ipari minőségű, környezetbarát tisztítószereket és a legmodernebb takarítógépeket visszük magunkkal. Ez garantálja a maximális hatékonyságot és higiéniát. Csak speciális kérésre (pl. saját vegyszer) térünk el ettől.

Mi történik, ha kár keletkezik a takarítás során? +

Cégünk teljes körű felelősségbiztosítással rendelkezik. Bár munkatársaink alaposak és képzettek, ha mégis kár keletkezne, a biztosításunk fedezi az okozott kárt. Kérjük, a kár felfedezésekor azonnal, de legkésőbb 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot.

A takarító csapat ugyanaz lesz minden alkalommal? +

A folyamatosság a minőség záloga. Rendszeres szerződések esetén (irodák, heti háztartások) igyekszünk fix, összeszokott csapatot biztosítani, amely ismeri az Ön ingatlanának egyedi igényeit és a speciális felületeket.

Lehetőség van a megbeszélt időpont módosítására vagy lemondására? +

Igen, természetesen. Kérjük, hogy a módosítást vagy lemondást legalább 48 órával a tervezett időpont előtt jelezze felénk telefonon vagy e-mailben. Ezen határidőn belüli lemondás esetén (mivel nem tudjuk beilleszteni a kieső időt) rendelkezésre állási díjat számíthatunk fel.

Kérhetek takarítást munkaidőn kívül, pl. este vagy hétvégén? +

Igen. Kereskedelmi és irodai takarítások esetén a legtöbb esetben munkaidőn kívül (kora reggel, este vagy hétvégén) végezzük a munkát, hogy ne zavarjuk a folyamatos működést. Lakossági takarításnál a szombati időpont is gyakori, felár ellenében.